Twoja karta do codziennych zakupów
Płacisz nią kiedy chcesz - w sklepach stacjonarnych i w internecie, w Polsce i za granicą.
Zastrzeganie kartJakie to proste
Jeżeli karta zginie lub jest podejrzenie, że zginęła koniecznie zgłoś ten fakt w Banku,
Po zgłoszeniu faktu zaginięcia lub kradzieży karta zostaje zastrzeżona i od tego momentu nie można się nią posługiwać. Nawet gdy zostanie odnaleziona nie można jej ponownie uaktywnić. Oznacza to konieczność złożenia wniosku o wydanie nowej karty. Będzie ona miał inny numer, a także inny PIN.
Zawsze kontaktuj się z nami w celu wyjaśnienia podejrzanych transakcji.
W przypadku zgubienia lub kradzieży karty zastrzeżenia można dokonać:
Karty Visa Electron i Visa Electron Business
przez całą dobę 7 dni w tygodniu w Centrum Obsługi Klienta pod numerem telefonu: +48 22 515 31 50
Warunkiem koniecznym do zastrzeżenia karty jest prawidłowa weryfikacja Użytkownika karty na podstawie podanych danych osobowych. Powiadomienie o utracie karty zgłoszone telefonicznie, musi być pisemnie potwierdzone w jednostce Banku, która kartę wydała.w jednostce Banku, która wydała kartę w godzinach pracy jednostki
Karta własna Banku Spółdzielczego w Grudusku
przez całą dobę 7 dni w tygodniu w usłudze Bankofon dzwoniąc pod nr 23 671-50-76 wybierając z menu nr 6
w jednostce Banku, która wydała kartę w godzinach pracy jednostki
Szybkie zastrzeżenie karty to mniejsze ryzyko wystąpienia w przyszłości nieprzewidzianych zdarzeń z tytułu jej utraty.