Twoja karta do codziennych zakupów

Płacisz nią kiedy chcesz - w sklepach stacjonarnych i w internecie, w Polsce i za granicą.

Sprawdź szczegóły

BankofonJakie to proste

Usługa Bankofon to produkt służący do uzyskiwania przez klientów banku informacji 24h/dobę o stanie środków oraz obrocie na rachunku bez konieczności kontaktowania się z pracownikami banku.

Warunkiem korzystania z usługi Bankofon jest posiadanie telefonu działającego w systemie tonowym lub telefonu komórkowego oraz złożenie wniosku o aktywację usługi.

Usługa dostępna jest pod numerem telefonu: 23 671-50-76

Image

Skrócona instrukcja: Aby uzyskać informację o saldzie na rachunku za pomocą bankofonu należy:

  • wybrać numer telefonu, pod którym funkcjonuje bankofon: 23 671-50-76

  • podać swój numer użytkownika i potwierdzić znakiem #

  • podać swoje hasło i potwierdzić znakiem #

  • wybrać opcję: informacja o saldach (klawisz 1 i znak #)

  • podać skrócony numer rachunku (jeśli klient ma tylko jeden rachunek to będzie to cyfra 1) i potwierdź znakiem # ( klawisz 1 i znak #)

Program sprawdzi czy numer jest poprawny, jeśli tak to poda bieżące saldo i dostępne środki, jeśli nie to powie brak rachunku.

Aplikacja mobilna BS Grudusk

Image

Pobierz, aby swobodnie i bezpiecznie korzystać z usług banku.

Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną BS Grudusk, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki. Korzystanie z aplikacji jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.
Image

dostęp do rachunków

płatności BLIK

przegląd sald i historii operacji na rachunkach

wykonywanie przelewów jednorazowych, również do ZUS i US

Image

obsługę lokat terminowych - szczegóły posiadanych lokat, otwieranie i zamykanie lokat

obsługę kredytów - szczegóły kredytu, harmonogram spłat

odbieranie wiadomości - informacja o nowej wiadomości odbywa się systemowym powiadomieniem push