Twoja karta do codziennych zakupów
Płacisz nią kiedy chcesz - w sklepach stacjonarnych i w internecie, w Polsce i za granicą.
BankofonJakie to proste
Usługa Bankofon to produkt służący do uzyskiwania przez klientów banku informacji 24h/dobę o stanie środków oraz obrocie na rachunku bez konieczności kontaktowania się z pracownikami banku.
Warunkiem korzystania z usługi Bankofon jest posiadanie telefonu działającego w systemie tonowym lub telefonu komórkowego oraz złożenie wniosku o aktywację usługi.
Usługa dostępna jest pod numerem telefonu: 23 671-50-76
Skrócona instrukcja: Aby uzyskać informację o saldzie na rachunku za pomocą bankofonu należy:
wybrać numer telefonu, pod którym funkcjonuje bankofon: 23 671-50-76
podać swój numer użytkownika i potwierdzić znakiem #
podać swoje hasło i potwierdzić znakiem #
wybrać opcję: informacja o saldach (klawisz 1 i znak #)
podać skrócony numer rachunku (jeśli klient ma tylko jeden rachunek to będzie to cyfra 1) i potwierdź znakiem # ( klawisz 1 i znak #)
Program sprawdzi czy numer jest poprawny, jeśli tak to poda bieżące saldo i dostępne środki, jeśli nie to powie brak rachunku.